2017-09-18
Jest już nowy, Wrześniowy numer BIL-a. Zapraszamy do lektury!
2017-10-05
W środę, 4 października w przedszkolu znajdującym się w SP2 odbyło się głośne czytanie przedszkolakom, w którym udział wzięły: Burmistrz Miasta Lędziny Krystyna Wróbel oraz Poseł na Sejm Ewa Kołodziej.
2017-02-17
Powiatowa Komenda Policji w Bieruniu zachęca do wzięcia udziału w tworzeniu Krajowej Mapy Zagrożeń bezpieczeństwa. Kliknij aby dowiedzieć się więcej.
2017-08-22
SPRAWDŹ KORZYŚCI Z POWOŁANIA ZWIĄZKU METROPOLITALNEGO
2017-10-05
Pragniemy poinformować właścicieli nieruchomości i mieszkańców Miasta Lędziny, że została zakończona procedura zmiany nazwy ulicy Lucjana Szenwalda.
2015-12-14
Zainteresowanych nabyciem atrakcyjnej nieruchomości na terenie Miasta Lędziny zachęcamy do bliższego zapoznania się z ofertą Gminy.
2017-09-28
Nocna i Świąteczna opieka zdrowotna bez zmian od 1 października w MZOZ Lędziny
Drodzy Mieszkańcy informujemy, iż nocna i świąteczna opieka zdrowotna udzielana jest w Przychodni Specjalistycznej MZOZ Lędziny przy ul. Pokoju 17, od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy, nr tel (32) 326 62 53, (32) 326 73 74

Zawiadomienie o sesji Rady Miasta

2009-12-28

 

Informujemy, że LIV  SESJA  RADY  MIASTA  LĘDZINY  V KADENCJI została  zwołana na dzień 28 grudnia 2009 r.  o godz. 13.00 w Urzędzie Miasta Lędziny przy  ul.  Lędzińskiej 55 (sala 011)

 

 

z proponowanym porządkiem obrad:

1. Otwarcie Sesji.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z LII Sesji z dnia 5.11.2009 roku.

4. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli dot. podpisanych umów, wydanych zarządzeń i wykonania uchwał Rady Miasta.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Informacje.

8. Wolne wnioski i oświadczenia radnych.

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmian w budżecie miasta na 2009 rok,

b) budżetu miasta Lędziny na 2010 rok,

c) przyjęcia „Programu Likwidacji Niskiej Emisji dla Gminy Lędziny",

d) przyjęcia dokumentu pod nazwą: „Generalne założenia, kryteria kwalifikacyjne i zasady dofinansowania zadań modernizacji budynków mieszkalnych jednorodzinnych, w zakresie wynikającym z przeglądu energetycznego w ramach Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Gminie Lędziny na rok 2010 - etap V",

e) zmiany uchwały nr LXIII / 08 / 03 Rady Miasta Lędziny z dnia 28.08.2003 r. w sprawie: określenia zasad usytuowania na terenie miasta miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,

f) zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach, zasad zwalniania od obowiązku realizacji zajęć oraz określania tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć niektórych nauczycieli,

g) zmiany uchwały nr XXIII / 156 / 08 Rady Miasta Lędziny z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie: opłat za świadczenia prowadzonych przez gminę Lędziny przedszkoli,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

h) określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Lędziny.

10. Zakończenie.

Powiat Bieruńsko-Lędziński Bieruń Bojszowy Chełm Śląski Imielin Tychy Województwo Śląskie Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach Powiatowy Urząd Pracy w Tychach Revuca Roccagorga Unicov
zamknij